Objednávka tovaru na sklade do 14,00 je v rámci SR doručená nasledujúci pracovný deň.

Kompletné vybavenie zubnej ambulancie a zubnej techniky

Objednanie tovaru v internetovom obchode eudent.sk je veľmi jednoduché. Pre istotu sme vám však ešte pripravili jednoduchý návod, ako správne a bez problémov nakúpiť.

Vyberte si tovar:

  • Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov výrobku a kliknúť na tlačidlo HĽADAŤ. Pole na vyhľadávanie vám už pri písaní názvu výrobku samo napovedá produkty, ktoré by mohli súvisieť s písaným textom.
  • Pokiaľ nemáte zatiaľ žiadny produkt vybraný a chcete sa ešte len pre nejaký rozhodnúť, vyberte si najskôr v hornej časti stránky kategóriu, v ktorej sa výrobok nachádza. Následne si vyberte produkt, o ktorý máte záujem. Pokiaľ sa rozhodujete medzi viacerými výrobkami, môžete si ich medzi sebou porovnať. Stačí kliknúť na tlačidlo  pri výrobku. Produkt sa vám zaradí na porovnanie. Takto si vyberte všetky produkty, ktoré chcete porovnať a kliknite na tlačidlo „Na porovnanie“ v pravej hornej časti stránky. Dostanete sa na stránku, kde uvidíte všetky parametre vami vybraných výrobkov v prehľadnej tabuľke.

Vložte tovar do košíka:

  • Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo VLOŽIŤ DO KOŠÍKA. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, aký tovar a za akú cenu máte pripravený na kúpu. Tu sa môžete rozhodnúť, či už pôjdete do košíka a dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar.
    • Pokiaľ už chcete ísť do nákupného košíka a dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo "Pristúpiť k objednávke".
    • Pokiaľ chcete ešte pokračovať v nákupe, kliknite na tlačidlo "Pokračovať v nákupe", alebo tiež môžete použiť krížik v pravom rohu informačného okna. Po vložení všetkých ďalších vecí do košíka kliknite na tlačidlo "Pristúpiť k objednávke".

Zmena obsahu košíka:

  • Pokiaľ ešte nie ste v nákupnom košíku a chcete sa pozrieť na jeho obsah a dokončiť objednávku, použite tlačidlo KOŠÍK v pravom hornom rohu stránky.
  • V košíku je vidieť prehľadne zobrazený zoznam tovarov, ktoré si chcete kúpiť. Môžete tu ešte zmeniť jeho množstvo v okienku s počtom kusov, prípadne výrobok celkom z košíka vymazať ikonkou krížika.
  • Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť a chcete pokračovať, kliknite na tlačidlo POKRAČOVAŤ K DOPRAVE A PLATBE.

Doprava a platba:

  • Vyberte si spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Môžete si tovar vyzdvihnúť osobne v centrálnom sklade v Martine alebo si ho môžete nechať doručiť niektorou z doručovacích služieb
  • Osobné vyzdvihnutie tovaru je zadarmo. Zadarmo je taktiež doručenie akejkoľvek objednávky nad 150 € s DPH.
  • Vyberte si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete zaplatiť napr. na dobierku, platbou vopred na účet alebo až pri osobnom vyzdvihnutí.

Doručovacie údaje:

  • V tomto kroku je nutné zvoliť či ste registovaný zákazník (máte prístupové údaje) alebo ste neregistrovaný zákazník. V prípade že ste registrovaný zákazník stačí vyplniť vyplniť vaše prístupové údaje a následne sa automaticky predvyplnia aj Vaše údaje pre doručenie. Pokiaľ ste neregistrovaný zákazník je potebné vyplniť meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky. Políčka  označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky a jej bezproblémové doručenie.
  • Ak ste svoje heslo zabudli, môžete si ho nechať poslať na e-mail. Kliknite na tlačidlo Obnoviť heslo. Potom už len stačí zadať svoj e-mail, ktorý ste použili pri registrácii a kliknúť na tlačidlo „OBNOVIŤ HESLO“. Na e-mail vám príde nové heslo a inštrukcie, ako ho použiť.
  • Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, označte „Zadať inú adresu doručenia“ a vyplňte adresu, na ktorú chcete tovar nechať zaslať.
  • Pokiaľ tovar nakupujete pre firmu, označte „Chcem zadať firemné údaje“ a vyplňte potrebné firemné informácie ako Názov firmy, IČO, DIČ.
  • Pokiaľ máte už všetko vyplnené, kliknite na tlačidlo „POKRAČOVAŤ K ZHRNUTIU OBJEDNÁVKY“

Zhrnutie objednávky:

  • Táto stránka je určená na celkovú kontrolu objednávky. Je tu vidieť všetok tovar, ktorý si chcete objednať, zvolená doprava, fakturačná a doručovacia adresa a konečná cena s DPH.
  • Pokiaľ ste našli v prehľade nejakú chybu, kliknite na tlačidlo „Späť / zákazník“ a chybu opravte. Po opravení sa opäť vráťte do časti košíka „ZHRNUTIE OBJEDNÁVKY“
  • Pokiaľ je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo „Odoslať objednávku s povinnosťou platby“, objednávka sa odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.

Potvrdenie o prijatí objednávky:

  • Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali. Pokiaľ toto oznámenie do 24 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku 043 / 428 62 19. Tu si u našich pracovníkov skontrolujte, či vašu objednávku evidujeme.

Potvrdenie objednávky:

  • Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.

Odoslanie tovaru:

  • Ako záručný doklad na vybavenie záruky slúži pokladničný doklad alebo faktúra, ktoré pri osobnom odbere dostanete priamo v pobočke, alebo je v prípade doručenia zaslaný s tovarom. V niektorých prípadoch je však záručný list súčasťou dodávky. V tom prípade nám ho môžete zaslať na korešpondenčnú adresu, vrátime vám ho poštou potvrdený. Môžete ho potrebovať pri prípadnom rokovaní so servisom kvôli oprave výrobku.